lillamysis.blogg.se

En tjej som är galen i hästar på amatör nivå:)

Träningen lönar sig

Kategori: Allmänt

Asså jag höll på att börja lipa när jag skulle gå o träna Stella. Varje gång jag närmar mig hennes hage visslar jag och idag gnäggade hon och kom lungt o sansat med öronen framåt. Då hade vi ledarskap utan nå grimskaft så hon va lös. Och hon har blivit så jävla duktig😘
Hon fick vila idag så jag har plugat pogrsmet stenhårt och jag kan den men ska plugga varje dag endå. 

Imorgon ska jag hoppa tror jag ska föra övningen jag tänkte göra i helgen men red ut istället. Så jag längtar tills imorgon.
Onsdag ska jag bara mocka o träna ledarskap sen ska jag vara med Ebba eftersom jag ska bort i helgen. Torsdag lektion och helgen vila:)
Så så ser Stellas vecka ut väldigt chill men de behöver hon😊
Om jag hinner tänkte jag rida söndag beroende på när vi kommer hem men de ser vi då:)
Aja men hare så bra😘


Kommentera inlägget här: