lillamysis.blogg.se

En tjej som är galen i hästar på amatör nivå:)

Helgen som vann

Kategori: Allmänt

Halloj:)
Denna helg har varit så jävla bra:)
Fredags va ja ba hemma o chokladen hela kvällen vilket som var riktigt skönt.
Lördags red jag ut med Natali o Ebba i de härliga vädret de va sjukt mysigt. Uteritt med mina favoriter 😘
Sen på kvällen var jag o Ebba hundvakt till Nala Natalis hund hemma hos Natali. Natali komme hem o vi tryckte ihop oss i hennes säng o deckare vilket var jävligt mysigt. Fortfarande med mina favoriter😘
Sen sov vi till typ åtta nio men vi steg typ upp elva haha😂
Då drog vi på stallet o ja Ebba o ett par andra brudar red ut ridstigen igen. De va mysigt. 
Vecka 17 ska jag tävla Natalis häst ankan i dressyr här i Malå jag är as taggad men efter dagens ridpass kände jag att chilla kvinna. 
Jag ska rida i dressyr sadel vilket jag tycker är jätte svårt. Jag red i jeans och hade inga chaps så jag fick inte så bra fäste så jag red förjävligt men ankan skötte sig fint va lite stark men jag får träna o träna. De va sjukt kul men jobbigt som satan🔫
Imorgon blir de vila för Stella och tisdag ska jag och Natali hoppa😊

Måste bara berätta Emma o Alexandra mina bästa vänner ha ju flyttat til Sundsvall och på fredag så ska jag fara dit till söndag jag o Natali 😊 jag längtar så mycket😍
Då får Stella ha vilo helg 😊 
Aja nu ska jag ba chilla ha de bra😊
Kommentera inlägget här: