lillamysis.blogg.se

En tjej som Àr galen i hÀstar pÄ amatör nivÄ:)

HageđŸ’©

Kategori: AllmÀnt

Hallo!
I helgen ha de varit vÀldigt roligt.
Fredagen vilade Stella. Lördagen gjorde jag en markarbeten övning barbacka för att trĂ€na balansen. Och i söndags löshoppade jag. Det gick sjukt bra ja var sĂ„ stolt😘 idag mĂ„ndag fick Stella vila var bara pĂ„ stallet och mockade och kollade till henne. Imorgon ska Jah försöka fĂ„ mig ut sjĂ€lv runt kĂ€rleks stigen. Sen har jag inte planerat veckan sĂ„ mycket. Jag tĂ€nkte fota i helgen om de Ă€r bra vĂ€der. Och sportlovet bli bara uteritt. I lördags red jag Ă€ven ut pĂ„ ankan kĂ€rleks stigen det gick sjukt bra. 
Jaja nu ska jag göra nĂ„n nytta hare ❀

Jaa jag har fĂ€rgat Ombre. Och med rubriken hage menar jag att jag lagade hage i helgen. 




Kommentera inlÀgget hÀr: