lillamysis.blogg.se

En tjej som är galen i hästar på amatör nivå:)

Avanmäld..

Kategori: Allmänt

Ringde just natali och då sa hon att hon inte hade möjlighet att följa mig på tävling i lycksele nu på lördag..Suck.. SÅ det blir ingen tävling i helgen. Men då blir det istället tävling i stöcke nästahelg.

Jag har interidit idag utan jag tänkte göra de efter middagen,. Blir väll att fara ut och galoppera i regnet. Eller rida till ridhuset. Jag vet inte. Det beror på har inte bestämt mig än.

Dock så är det väldigt surt att det inte blev någon tävling i helgen men men. När man inte har körkort själv, eller föräldrar som är insatt i ridsporten så måste man anpassa sig till andras scheman.

Imorgon ska jag och natali dra dom till ridhuset på morgonen, då tänkte jag köra lite markarbete. Idag blir det somsagt antingen dressyr eller ut och galoppera i skogen.

Men de är inget att sura över. Är bara att ta nya tag och tagga nästa helg istället.

Ha väll inte så mke mer att säga.. Har även länkat min fb och insta så det ä bara klicka påfboch insta ikonen på höger sida om ni vill se mer av min varda.. puss på er
p.s... gammal bild på jag och ankan (natalis häst)
Kommentera inlägget här: